úterý 15. května 2012

Zázrak v osmi minutách!

Jsem přesvědčená o tom, že to, co Vám ukážu dnes, některé z Vás neskutečně potěší. Je to zázrak. Na druhou stranu je to něco, na čem se ukáže, jestli máte vůli=To, co je na hubnutí nejdůležitější. Jedná se o OSM MINUT DENNĚ! Ano, osm minut! To znamená, že tady už žádné výmluvy neplatí-KAŽDÝ si najde osm minut volna! A kdo ne, tak je mi Vás líto-žádnou vůli nemáte, máte jenom výmluvy, jste líní a takhle nikdy ničeho nemůžete dosáhnout.
A teď už k věci! Chvíle napětí.... nedávno jsem na internetu narazila na osmiminutový program formování postavy. Můžete si vybrat, zda chcete posilovat břicho, ruce, nohy, a nebo můžete samozřejmě všechno. Jedná se o videa nahraná na youtube. Jak by řekla Jill: "Little bit oldschool, but really effective":-). Tedy pokud je budete cvičit každý den.
Nejlepší je cvičit ráno na lačno, takhle to dělám já a výsledky jsou pak vidět rychleji.
Už 24 hodin po prvních osmi minutách ucítíte, jak Vás budou bolet svaly, které jste posilovali(samozřejmě-jen když to budete dělat správně). Výsledky se pak můžou dostavit už po čtrnácti dnech!!!
Co je super, tak že na videu vidíte, kolik času Vám ještě zbývá nejen do úplného konce posilování, ale také do konce cviku. Kromě toho také vidíte, kolik cviků máte ještě před sebou.

Už si říkáte "Honem, sem s tím! Jdu do toho! Přesně něco takového jsem hledala a chci to zkusit!"? Tak tedy-tu máte odkazy:

Cvičení na břicho: http://www.youtube.com/watch?v=sWjTnBmCHTY

-S tím jsem začala jako první. Super cviky, každý sám o sobe je efektivní, na všechny břišní svaly a dává zabrat.

Cvičení na ruce: http://www.youtube.com/watch?v=4qXErYytP3c&feature=relmfu

-To je moje nynější závislost. Naprosto perfektní cviky! procvičujete všechny svaly na rukou. Já cvičím s dvou-kilovou zátěží na každou ruku, ale klidně můžete závaží úplně vynechat a přidat ho později.

Cvičení na nohy: http://www.youtube.com/watch?v=uLIfN-31Bgs

Všimla jsem si, že jsou pak online ještě další videa tohoto typu, ale ta jsem ještě nezkoumala, tak dám později vědět;) A vy mi dejte vědět, kdo do toho jde a jaké jsou první pocity..?:-)

Na závěr ještě pár slov...
.. samozřejmě nemůžete počítat s tím, že tato cvičení Vám nahradí veškeré cvičení. Osm minut denně k tomu, abyste zhubli a úplně předělaly svoji postavu rozhodně nestačí! Je to ale skvělá pomůcka, jak výsledky urychlit a mít ze sebe lepší pocit;)

10 komentářů:

  1. Díky za tip! Trvá docela dlouho, než si člověk najde cvičení, které mu opravdu sedne :) Mrknu, zacvičím si a uvidíme!
    The Diary Of Pie Rette

    OdpovědětVymazat
  2. Já tyhle cvičení miluju...cvičim hlavně zadek, břicho a taky je 8 minut stretch, který si dávam po Jill :-)...good job guys!

    OdpovědětVymazat
  3. to cvičení na břicho musím zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  4. To se mi hodí, potřebuju nutně shodit břicho:D))

    OdpovědětVymazat
  5. já ješte před měsicem cvičila minimalně hodinu denně, byla to makačka,ale už po měsíci šla vidět hrozná změna!

    OdpovědětVymazat
  6. ďakujem za inšpiráciu.:)
    ja cvičím každý deň

    pozývam ťa k sebe na giveaway: littlecurlykate.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Ty videa jsou super, díky za tip :) A vidím, že máš boxovací pytel za sebou, ten bych si taky ráda pořídila, je to skvělý případech, kdy bys nejraději někomu rozbila tlamu :D Musím si v pokoji najít nějakej prostor, kam bych ho dala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Supr! díky za tip, jsem plná nadšení a zvědavosti.

    OdpovědětVymazat