středa 25. dubna 2012

Sprcha

Sprcha je strašně důležitá část každého cvičení. Může to znít trochu nudně, nepodstatně a trapně, ale je důležité na ni nezapomínat! Jinak se Vám totiž ucpou póry, budete mít ošklivou pleť (to, že víte, že při každém cvičení MUSÍTE být odlíčeni-tj.bez make-upu- považuji za samozřejmost) a ovšem .. budete smrdět,..:P
Mám pro Vás tři tipy na sprchování po cvičení, na které jsem si zvykla a snažím se je dodržovat:

  1. Nikdy, ale opravdu NIKDY se po cvičení nesprchujte horkou vodou! Sama horkou sprchu miluju, ale po cviření si ji i já dokážu odepřít. Jinak se Vám totiž můžou pěkně zablokovat svaly, které jste procvičovaly. Sama jsem si to jednou vyzkoušela a věřte-není to nic příjemného!:P
  2. Sprcha po cvičení je ideální čas na peeling Vašeho těla! Póry jsou otevřeny a připraveny vyčistit. Sama popužívám broskový peeling od Yves Rocher na tělo a peeling z Rossmenna na citlivou  pleť na obličej ("ten růžový"). Následně nezapomeňte použít vhodný krém (já používám hydratační krém z mořských řas od Dermacol) a póry opět uzavřít tonikem (super je třeba tonikum od Ryoru).
  3. Dejte si na závěr ledovou vodu! Připravte se, že ze začátku je to "očistec" a z nejedné koupelny se bude ozývat křik, ale věřte- je to o zvyku. Já to takhle dělám od února a teď už mi to vůbec nevadí.. A proč se takhle trápit? /rotože Vaše pokožka také potřebuje dýchat! Je to pro ni velmi zdravé, bude vypadat svěže a co je známé, a sama jsem si vyzkoušela že funguje, že takové střídání teplé a studené vody Vás zbaví celuitidy. Alespoň u mě to fakt zabírá!!!
Tak takhle vypadá moje pleť po cvičení. A teď si představte, že bych si byla bývala nechala všechen make-up, tudíž by se mi přes otevřené póry dostal do pleti - navíc s bonusem v podobě odpadní látky zvané pot. A ty by si tam pěkně zaschli uvnitř těch pórů ... tadadá. No?! Vážně budete pořád chodit do těch fit center s perfektním make-upem?! Myslím, že přežijete, když Vás hodinu uvidí ostatní nenamalovanou, než když pak kvůli tomu budete mít naprosto zničenou pleť, no ne?! (ano, kladu na to důraz, protože vím, že spousta holek na to kašle a neuvědomuje si, jak je to nechutné a nezdravé..)

4 komentáře:

  1. Mne to prijde hlavne nechutne... Ale takovych bab je vazne spousta! Ja osobne nosim jen balzam na rty a priznavam, obcas zdravicko, abych se pri pohledu do zrcadla v telocvicne uplne nelekla :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, tak s tou ledovou vodou máš obrovskou pravdu.
    Moje babička má postavičku jako víno, kůži krásnou, žádná celulitida, žádná seschlá vrásčitá babka. Je jí 92 a porodila 6 dětí. CELÝ ŽIVOT SE OPLACHOVALA STUDENOU VODOU! Dělám to po ní a taky vidím výsledky.
    A jeden atlet, mám pocit, že nějaký triatlonista, po tréninku leží pár minut ve vaně s ledovou vodou-s kostkami ledu. Svaly zregenerují obrovskou rychlostí. Což u nás rekreačních jemnosportovkyň vyřeší ledové opláchnutí po sprše :)
    Hodně štěstí do nového blogu

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, ty jsi zajímavá:O. Taková neobyčejná:)

    OdpovědětVymazat