sobota 21. dubna 2012

Cvičení s Jillian Michaels 1

Když jsem se rozhodla začít cvičit, začalo to hodinovým trápením se doma. Ano, po tom, co jsem před tím nic nedělala, jsem se donutila k šedesáti minutám cvičení doma: prvních 30 minut posilování, dalších 30 minut cardio. Cviky na posilování jsem většinou opakovala, při cardiu jsem většinou boxovala(=3 minuty bušila do pytle, pak si dala dvě minuty s vyplaženým jazykem pauzu, a pak znovu:D). Nechápu, kde se ve mě vzala ta vůle to takhle vydržet asi 2,5 měsíce.

Spása přišla v podobě Jillian Michaels. O té jsem se dozvěděla skrze blog jedné slečny. Samozřejmě jsem z toho byla naprosto nadšená: cvičit jen +/-40minut? A mnohem efektivnějši? Paráda! vrhla jsem se do toho zodpovědně..

Začala jsem se 30 days sherd.
Toto cvičení má asi 30minut. Cvičí se každý den bez přestávky. Má 3 levely. První má být nejlehčí, třetí nejtěžší. Mě ale paradoxně bavil nejvíc třetí level a nejobtížnější byl ten druhý (na tom jsme se schodli i s přítelem a mými rodiči). V každém levelu máte možnost cvičit buď lehčí, nebo těžší modifikaci. Osobně jsem se samozřejmě snažila cvičit spíš tu těžší, ale ne vždy to šlo. Tohle cvičení je od Jill asi nejpopulárnější.

Následovalo cvičení Ripped in 30days.
Podobné cvičení jako shred, s tím rozdílem, že se cvičí 5-6 dní v týdnu, má 4 levely a jedno cvičení má, myslím, 35 minut. Připadá mi, že se cviky střídají trochu rychleji, než u shred. Celkově mě ripped bavil víc, ale pro ten začátek bych Vám spíš doporučila shred..většina s ním začíná. Ripped má mít vlastně stejné účinky jako shred-(s trochou nadsázky)shodit pár kil, zpevnit tělo, získat fyzičku. Mně nejvíc pomohl určitě ve zpevnění. Během ripped se mi začaly rýsovat břišní svaly. Zlepšení fyzičky pozoruji už od té doby, co jsem vůbec začala něco dělat, ale jsem si jistá, že ripped mi ji také zlepšil. Tohle cvičení mě nejen víc bavilo, ale také víc uběhlo a vyhovovalo mi, že jsem si mohla dát vždycky v neděli pauzu:D

Důležité je poznamenta, že ripped i shred střídají cviky, které jsou zaměřeny buď na cardio, posilování, nebo ABS a to co nejefektivnější cestou. Určitě jste slyšeli, že člověk spaluje až po nějakých 20i minutách cvičení. No a tady je to právě uzpůsobeno tak, že spalujete už od začátku! Právě pro to je ale hrozně důležité cvičit bez přestávky. Žádné přestávky. Je to dvacet minut a to se vydržet DÁ, věřte mi. Takže vypnout telefon, zamknout dveře, .... Dejte do toho všechno, co ve Vás je!

Nyní dělám kickbox videa, která Jillian natočila. Těm se budu věnovat v některém z dalších příspěvků:)


Tento příspěvek by měl být spíš výzvou k Vašim dotazům, takže pište, ptejte se, co Vás (nejen) ohledně těchto dvou cvičebních programů zajímá a já Vám ráda odpovím!

6 komentářů:

  1. Super nápad a supééér název blogu.:-D Seš prostě dobrá, Kačenko.:-*

    OdpovědětVymazat
  2. Kačí, chválím...je vidět, že si to vzala vážně a že se snažíš:)

    OdpovědětVymazat
  3. Můžu se zeptat kolik kilo jsi schodila??? A jedla jsi normálně nebo jsi se nějak omezzovala :)??

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju Vám:)
    Zuz: co se týče jídla, tak jím úplně jinak-zdravěji a méně. A protože jsem nabrala svalovou hmotu, která je mnohem těžší, než tuk, tak jsem shodila jen 3 kg;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, moc se mi líbí to jak blog píšeš a radíš :) Máš pravdu, je to o vůli a té jsem moc nepobrala. O prázdninách jsem rapidně přibrala, boky, stehna, zadek i břicho. Nechci držet žádné přehnané diety, chci normálně jíst, nejíst pozdě večer a samozřejmě vynechat mé oblíbené chipsy a tučné jídla, tím myslím např. hranolky atd. Mohla by jsi mi se cvičením poradit? Já mám v plánu cvičit postupně tyhle tři levely a jakmile dodělám (pokud dodělám) třetí level, vrhla bych se na Ripped In. Myslíš, že je to dobrý nápad? Vůbec nevím, jestli zvládnu cvičit každý den, ze školy přijíždím docela pozdě a většinou jsem tak unavená, že se naučím a zalehnu. Takže pokud bych vynechala, zacvičila bych si alespoň to osmiminutové cvičení o kterém jsi taky psala. Co myslíš? :) Moc děkuji za odpověď!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky ráda bych se vrhla také do cvičení s Jill, chtěla bych se zeptat kde jsi jeji videa sehnala? zda-li zakoupila nebo někde stáhla popřípadně nedala by jsi sem odkaz?:) Díky moc
    Renča

    OdpovědětVymazat